Här har vi vårat lilla kryp in! Vi består utav Ida 7 år blandras, Alfa 5 år Rhodesian Ridgeback samt lilla Timo 1½ år korth. Chihuahua. Timo är i min pappas ägo men bor hos vår familj titt som tätt och kommer förhoppningsvis ställas ut av mig den närmaste tiden. Förutom hundarna bor också katterna Simba,Edith,Coco och Carita under samma tak och sist men inte minst papegojan Baloo.
Här kommer vi uppdatera så ofta vi kan om stort & smått som händer i våra liv!
Välkommen!!

torsdag 18 september 2008

spåra

Härliga hundliv!
Jag fick tummen ur och messade Kajsa förra veckan att nu var det minsann spårdags till helgen INGA undantag!Så på Lördagsmorgon svängde den lilla blåa,bekanta forden upp hos oss med en taggad Xavi och laddad matte=). Med laddad menar jag att Kajsa hade världens godaste Alfa-godis i fickan...KÖTTBULLAR, så Alfa var Kajsas ögontjänare den mesta tiden=))! Jag och Emil tog fyrhjulingen och la spåren kvällen innan, och hundarna var riktigt duktiga...Xavi var så på tårna vilket var jätte kul att se, Alfa som fick vänta på sin tur sjöng (vrålade), under tiden som Xavi kämpade men han klarade det med bravur ändå!Alfa var också väldigt het men det var ju första spåret för hösten så det var bara roligt. På Söndagen gick vi ut och plockade trattisar och hittade faktiskt en hel del, men gick dessvärre vilse som vanligt så Niclas fick rycka ut och plocka upp oss en bit bortom mig på landsvägen...=/. Till helgen hoppas jag på mera spår och här har ni lite bilder att kika på sålänge....=)


ge mig en köttbulle....


swiiisch..!
MEN GE MIG EN KÖTTBULLE!!!!

Sötnos...=)



Men ska det vara så svårt..?-Ge mig en köttbulle!!!
Jag hittade den=))

sniff...sniff...sniff

Åh så fin.

Kan man bli tjusigare??



Inga kommentarer: