Här har vi vårat lilla kryp in! Vi består utav Ida 7 år blandras, Alfa 5 år Rhodesian Ridgeback samt lilla Timo 1½ år korth. Chihuahua. Timo är i min pappas ägo men bor hos vår familj titt som tätt och kommer förhoppningsvis ställas ut av mig den närmaste tiden. Förutom hundarna bor också katterna Simba,Edith,Coco och Carita under samma tak och sist men inte minst papegojan Baloo.
Här kommer vi uppdatera så ofta vi kan om stort & smått som händer i våra liv!
Välkommen!!

torsdag 11 september 2008

Nu är hösten här!
Min fina familj på kvällstur=)

Äntligen är löven gula och min favorit säsong har kommit, så nu ligger klövarna för upptining! På Lördag kommer Kajsa och Xavi hit med spårlinan i högsta hugg..=)! Vet att uppdateringarna har varit få och mkt sällan men nu ska det bli ändring på det och vi hoppas att få hinna med ett eller flera spårprov i höst! Jag startar ett nytt jobb om ett par veckor som känns döds-spännande, En ny utbildning ska det också bli i November så schemat är späckat som vanligt=). Hoppas på lite fina spår bilder i helgen!!

2 kommentarer:

Svch Yellow Eye´s Indiana Jones sa...

Hej vännen!!

Nu var det allt länge sedan vi hördes av. HUr är det? Var är det för jobb du ska börja på?

Kram kram!!
Helena och Kingen

erika sa...

hej granne. fint familjekort. tack för räkorna och bärsen :) skogspromenad nån dag? lär alfa att spåra kantareller, eller sätt munkorg på ida så att hon inte käkar upp dem! (förresten har jag våra kantareller kvar i frysen. säg till om du är sugen) vi ses. kram.