Här har vi vårat lilla kryp in! Vi består utav Ida 7 år blandras, Alfa 5 år Rhodesian Ridgeback samt lilla Timo 1½ år korth. Chihuahua. Timo är i min pappas ägo men bor hos vår familj titt som tätt och kommer förhoppningsvis ställas ut av mig den närmaste tiden. Förutom hundarna bor också katterna Simba,Edith,Coco och Carita under samma tak och sist men inte minst papegojan Baloo.
Här kommer vi uppdatera så ofta vi kan om stort & smått som händer i våra liv!
Välkommen!!

söndag 28 september 2008



Meeera spår!!


Förra helgen så var det Kajsas tur att dra klöven=). Och denna gången var det utan blod vilket gjorde det hela lite knepigare...Alfa som var först ut pinnade på bra de första 30m men vid en återgång fastnade hon och irrade runt ett bra tag...hon är verkligen en riktig kämpar brud=)hon kämpade och kämpade så tillslut fick Kajsa komma med lite vatten, hon drack och fortsatte sedan att nosa runt...efter ett tag såg vi att det var proppfullt med pinfärska rådjursspår mitt i våran väg!Typiskt men men efter mkt om och men så hittade hon den rätta klöven och jag var bara sååå stolt!När Xavi skulle få komma iväg så gick det enligt Kajsa med en väldig fart och han klarade det galant såklart!Lite bilder som vanligt samt en lite rolig sekvens nedan=)

Vackra som få....=)



Snyggaste paret i Fjärås!

Brottnings match på gräsmattan...ett MÅSTE!

Xavi ser ju nästan trevlig ut..haha!



Sedvanlig dricka paus vid tunnan=)

så här långt kan jag räcka ut min tunga...


Åh så gött!



Smaskens!



När man ska ut och spåra så krävs det endel förberedelser...

Först ska man få fram selen....Sen ska man få på den...

Man får inte glömma att det vanliga kopplet ska av....

man måste stå i rätt riktning..

se till att linan är ut trasslad...

Räkna alltid med att det ändå brukar vara fnurror på tråden....=))

Inga kommentarer: