Här har vi vårat lilla kryp in! Vi består utav Ida 7 år blandras, Alfa 5 år Rhodesian Ridgeback samt lilla Timo 1½ år korth. Chihuahua. Timo är i min pappas ägo men bor hos vår familj titt som tätt och kommer förhoppningsvis ställas ut av mig den närmaste tiden. Förutom hundarna bor också katterna Simba,Edith,Coco och Carita under samma tak och sist men inte minst papegojan Baloo.
Här kommer vi uppdatera så ofta vi kan om stort & smått som händer i våra liv!
Välkommen!!

söndag 12 oktober 2008




Xavi-rik helg!


Jahopp,då har ännu en helg flutit förbi med både regnrusk och solglimtar=). Själv har jag gjort så lite som möjligt och försökt att kurera sjukt barn med öron inflamation=(. Alfa fick nöjet att bralla sig runt borgudden med Xavi och jag fick nöjet att träffa Kajsa och se henne i action med sitt sprillans nya körkort=))...jätte stort GRATTIS till detta!Hundarna fick leta lite godis och Xavi fick öva lite lydnad...(Alfa vet ju inte riktigt hur man beter sig när man är lydig;), och även idag kom de på besök och då passade vi på att ta en runda kring skogen runt oss, imorgon börjar ju älg jakten så då är det bäst att hålla sig i koppel ett tag framöver...


Just nu sover min fina bus-gumma som en stock i soffan ZzZZZzzzZZzzzzzzzzzzzZZZZZz!

1 kommentar:

erika sa...

Hoppas att Ellabellabus blir frisk snart!