Här har vi vårat lilla kryp in! Vi består utav Ida 7 år blandras, Alfa 5 år Rhodesian Ridgeback samt lilla Timo 1½ år korth. Chihuahua. Timo är i min pappas ägo men bor hos vår familj titt som tätt och kommer förhoppningsvis ställas ut av mig den närmaste tiden. Förutom hundarna bor också katterna Simba,Edith,Coco och Carita under samma tak och sist men inte minst papegojan Baloo.
Här kommer vi uppdatera så ofta vi kan om stort & smått som händer i våra liv!
Välkommen!!

måndag 3 november 2008

Uppdatering...
Jahopp då har kylan kommit på riktigt och Alfa har fått sig en mysig fleece- overall i höst present. Själv trivs jag med nya arbetet hur bra som helst=), och har även lyckats få iordning vår lilla gäststuga så att folk kan hälsa på hur länge de vill! I helgen hann jag med en promenad med Jazz och grabbarna kring Borgudden, tyvärr inga bilder men det såg ut som vanligt med 3st eller snarare 2st bruna prickar som for runt, runt. När jag säger 2st så menar jag bara att Ikaros sällan syns till eftersom han har sina egna rutter i skogen men Haranyo är jätte bra lekfarbror....;)!Stackars Xavi-gubben har fortfarande sina stygn så än är det inte riktigt läge att släppa bulldozer-Alfa på honom=(..men han ska ta stygnen imorgon så nästa helg kanske....
Idag startade min nya utbildning i friskvård på hundenshus. Det var superskoj, inte minst när Tina och hennes pojkar steg in genom dörren=). Vill även meddela att Alfa äntligen lagt på sitt hull och ser super najs ut. Ska försöka få fram kameran snart och ta lite bilder. Annars är det väl ett eventuellt ökl spår som jag vill genomföra inom kort. Ha det gött sålänge!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej tjejer!
Nu var det längesen jag kikade förbi... Kul med alla viltspår o fina bilder :-)
Vad är det för nytt jobb du har (lite nyfiken bara) - gissar att det är hundrelaterat?
Ha det gott så länge