Här har vi vårat lilla kryp in! Vi består utav Ida 7 år blandras, Alfa 5 år Rhodesian Ridgeback samt lilla Timo 1½ år korth. Chihuahua. Timo är i min pappas ägo men bor hos vår familj titt som tätt och kommer förhoppningsvis ställas ut av mig den närmaste tiden. Förutom hundarna bor också katterna Simba,Edith,Coco och Carita under samma tak och sist men inte minst papegojan Baloo.
Här kommer vi uppdatera så ofta vi kan om stort & smått som händer i våra liv!
Välkommen!!

måndag 31 augusti 2009

snart dax...
för mig att göra entré i ringen igen.Men denna gången med lilla Dudde, eller Dundée som han egentligen heter.Min arbetskollega Sabina har tillsammans med sin familj skaffat lilla Dudde som är e.Sakubonas Going Ghubari och u. Hayawani Dunzi Sikelele. Sabina och Niklas som (än sålänge) inte e utställingsbitna ger mig det stora förtroendet att ställa lilla pojken. Så i slutet på sept bär det av på inoff. utställing i Hässleholm. Jag börjar redan bli nervös men tycker att det ska bli superspännande=)!Det är ju detta som jag saknat mest...
Annars har det inte hänt så mkt, vi har ätit kräftor,jobbat och slappat. Alfas tass e nästan helt läkt(skönt). Här e lite sommarbilder av djuren å barn som till pappas förtret redan e hästbiten=)!



Inga kommentarer: