Här har vi vårat lilla kryp in! Vi består utav Ida 7 år blandras, Alfa 5 år Rhodesian Ridgeback samt lilla Timo 1½ år korth. Chihuahua. Timo är i min pappas ägo men bor hos vår familj titt som tätt och kommer förhoppningsvis ställas ut av mig den närmaste tiden. Förutom hundarna bor också katterna Simba,Edith,Coco och Carita under samma tak och sist men inte minst papegojan Baloo.
Här kommer vi uppdatera så ofta vi kan om stort & smått som händer i våra liv!
Välkommen!!

tisdag 14 juli 2009

Mysiga sommarstunder...

Nu är sommaren här på riktigt och jag har fått semester,än sålänge har familjen hunnit med utflykter med båten,mini tripp till Kolmårdens djurpark samt Mariefred och Gripsholmsslott där syrran arbetar som guide. Väldigt mysigt och kul!Jag har även sprungit på årets första kantareller tillsammans med min kära granne Erika så nu e det bara att ta på sig storstövlarna och leta skogens gula guld. Alfa har fått bada otaliga gånger och älskar att simma även lilla Ida ar börjat ta för sig i vattnet på gamla da´r=). Simba fångar möss som aldrig förr och ligger för det mesta och solar sig i gräset=),Alfa brukar gosa med honom och det märks att han sett dessa "kalvar" till hundar förr. Kattungarna är nu 9v gamla och 3små terrorister,dom river runt dag som natt och busar med ALLT!Nu ska jag gå ut och plocka blåbär så får vi se om det blir smulpaj till fika=)!


Caesar å Baloo

Se upp!


Ida



Erika får kasta oxå!




Snyggingen





Underbart



Brudarna


Sött



















































































Inga kommentarer: