Här har vi vårat lilla kryp in! Vi består utav Ida 7 år blandras, Alfa 5 år Rhodesian Ridgeback samt lilla Timo 1½ år korth. Chihuahua. Timo är i min pappas ägo men bor hos vår familj titt som tätt och kommer förhoppningsvis ställas ut av mig den närmaste tiden. Förutom hundarna bor också katterna Simba,Edith,Coco och Carita under samma tak och sist men inte minst papegojan Baloo.
Här kommer vi uppdatera så ofta vi kan om stort & smått som händer i våra liv!
Välkommen!!

torsdag 21 maj 2009

Nya familjemedlemmar!!
Det har hänt en hel del på vår familje front då vi har utökat med hela 6st nya medlemmar!!Tänkte ge en liten presentation...först och främst kom Amazon papegojorna Baloo och Caesar som vi övertagit från min kära vän Mariellas mamma Ewa.När fåglarna landat hos oss så fick vi en låååång natt med katt förlossning i min garderob!Lilla Edith hade lite problem att få ut första knodden så jag fick hjälpa henne att få ut den. Därefter kom två små kissemissar ut,allt som allt 3..alla goda ting är 3=)).Som om inte dettavar nog så har vi även övertagit lilla Simba som iofs inte är så liten...honom har vi adopterat av Malin med Hidaya och Bibi,så han är van vid brötiga ridgebackar vilket är ett krav för att få flytta in i casa del Öxared=)!Så njut av bilderna och kom gärna och hälsa på vårt lilla mini-zoo om ni har vägarna förbi.
Alfa solar på altanen och ser av någon anledning ut som en gödgris=)!!

Ella har stenkoll på vovvarna...

Lilla Ida är som vanligt söt som socker=)


De små nya tillskotten...



NNaaawwww!


Liten tass...



Stolt mor!


Gosiga Simba!!!!!!!!!!!!!(Har övertagit vår säng!!??)



Baloo och Caesar mumsar godis

Underbara Alfa i trädgården=)




























1 kommentar:

Sofia och Akello sa...

Ja, OJ vilket zoo ni har! Jag och Akello får försöka komma ut och hälsa på er nån gång så kan kanske Alfa & Akello så ta sig ett race ihop också. Kram!