Här har vi vårat lilla kryp in! Vi består utav Ida 7 år blandras, Alfa 5 år Rhodesian Ridgeback samt lilla Timo 1½ år korth. Chihuahua. Timo är i min pappas ägo men bor hos vår familj titt som tätt och kommer förhoppningsvis ställas ut av mig den närmaste tiden. Förutom hundarna bor också katterna Simba,Edith,Coco och Carita under samma tak och sist men inte minst papegojan Baloo.
Här kommer vi uppdatera så ofta vi kan om stort & smått som händer i våra liv!
Välkommen!!

fredag 3 april 2009

MAX
Idag går mitt hjärta till Mariella och Ewa Bewick som inte fick behålla sin Max mer.
Jag träffade dig aldrig Max men jag vet att du var en alldeles underbar kille full utav kärlek.
Mycket fick du gå igenom innan du dog,men större kärlek än hos familjen Bewick är nog svårt att få om man är hund.
Hoppas att du mår bra nu...

Inga kommentarer: