Här har vi vårat lilla kryp in! Vi består utav Ida 7 år blandras, Alfa 5 år Rhodesian Ridgeback samt lilla Timo 1½ år korth. Chihuahua. Timo är i min pappas ägo men bor hos vår familj titt som tätt och kommer förhoppningsvis ställas ut av mig den närmaste tiden. Förutom hundarna bor också katterna Simba,Edith,Coco och Carita under samma tak och sist men inte minst papegojan Baloo.
Här kommer vi uppdatera så ofta vi kan om stort & smått som händer i våra liv!
Välkommen!!

lördag 11 april 2009


GLAD PÅSK!!
Jag och Alfa vill önska alla hund ägare en riktigt glad påsk!


I fredags efter jobbet så åkte jag och Alfa till Frölunda för en kopp kaffe hos en kompis. Och vi hade super tur för hennes tik var på parning så det var bara rottweiler blandisen- Odin kvar att busa med och det passar ju Alfa alldeles utmärkt. Dom hade superskoj och dessutom fanns det 2 jättespännande katter där!!
Igår drog min mamma Eva ut mig,Alfa och lilla Ella på promenad. Jag tänkte att jaja det blir väl en normal långpromenad men det var en monster runda som tog hela 3 timmar!!!Det var till och med så att Alfa började undra om vi skulle komma hem nån gång. Men vädret var ju underbart och min snälla mor hade gjort smörgåsar så det var allt som allt väldigt trevligt=). Idag blir det påsk middag tillsammans med släkten hemma hos mamma. Alfa och Ida ska med såklart och gör väl succé som alltid. Nu har i allafall släkten vant sig vid att hålla hårt i kakan och inte lämna bordet obevakat!!Hinner förhoppningsvis med ett spår denna helgen också,eftersom vädret är kanon så är det ju bäst att passa på!

Inga kommentarer: