Här har vi vårat lilla kryp in! Vi består utav Ida 7 år blandras, Alfa 5 år Rhodesian Ridgeback samt lilla Timo 1½ år korth. Chihuahua. Timo är i min pappas ägo men bor hos vår familj titt som tätt och kommer förhoppningsvis ställas ut av mig den närmaste tiden. Förutom hundarna bor också katterna Simba,Edith,Coco och Carita under samma tak och sist men inte minst papegojan Baloo.
Här kommer vi uppdatera så ofta vi kan om stort & smått som händer i våra liv!
Välkommen!!

lördag 28 mars 2009

Vårkänslor och magsjuka...

Nu har jag äntligen fått vårkänslor och tycker att det ska bli super roligt att komma igång med viltspåren!!Inte minst med viltspår mästerskapet 1maj!! Där hoppas jag att det kommer att gå riktigt bra, fast nu var det ju ett år sedan vi tävlade sist så vi borde väl inte ha så jätte höga förhoppningar...men drömma får man=). Sitter just nu och repar mig från en magsjuka...hela familjen har haft magsjuka i flera dagarnu. Det tar på krafterna..och som tur är så har ju jag världens bästa KAJSA som utna att tveka rbjöd att komma och hämta Alfa så att hon fick en långpromenad=)!(Tack så jätte mkt för kuckelimuck medicinen också;). När man sitter såhär och väntar på att bli ordentligt på benen igen så blir jag väldigt sugen på att hitta på något nytt med Alfa...kanske vi skulle våga oss på lydnad iallafall...hmm...har ju alltid sagt att jag inte är så värst intresserad men det skulle vara spännande med en ordentlig utmaning!Tja, vem vet?

Lyfter på hatten till Xavi´s jätte fina placering i Malmö samt hans storartade prestation på MH dagen efter!

Inga kommentarer: